SPIS TREŚCI

  1. Postanowienia Ogólne
  2. Zawarcie umowy sprzedaży 
  3. Realizacja zamówienia
  4. Odstąpienie od umowy
  5. Reklamacje
  6. Ochrona danych osobowych
  7. Postanowienia końcowe
  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki oraz sposób funkcjonowania sklepu internetowego pod nazwą Olczita Scrunchie dostępnego pod adresem www.olczitascrunchie.pl . Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów oraz zakres odpowiedzialności Sprzedawcy. Sklep prowadzony jest przez Aleksandrę Kołtun prowadzącą działalność nierejestrowaną  z siedzibą w Stary Kisielin-Zatorze 10D/6, 66-002 Zielona Góra zgodnie z ustawą z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców i na warunkach określonych w Dzienniku Ustaw art. 5 Dz.U.2023.221 t.j , zwana dalej Sprzedawcą.
Klient może skontaktować się z prowadzącym sklep internetowy poprzez adres poczty elektronicznej kontakt@olczitascrunchie.pl.

Niniejszy Regulamin jest dostępny w witrynie internetowej www.olczitascrunchie.pl

Warunkiem koniecznym do rozpoczęcia korzystania ze Sklepu jak i złożenia zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego uprzednia akceptacja.

Klient dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym podaje swoje dane osobowe i wyraża zgodę na ich przetwarzanie na zasadach wskazanych w Polityce prywatności.

  1. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY 
  • Posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej jest warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie.
  • Wszystkie produkty dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, zgodne z Umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  • Klient dokonuje wyboru produktu, który chce zakupić poprzez dodanie jego do koszyka Sklepu.
  • Wszystkie ceny podawane są w polskiej walucie i nie zawierają podatku VAT. (Podmiot zwolniony z VAT na podstawie art.113 ust. 1 i 9 utawy o VAT)
  • Po złożeniu i opłaceniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia przez Sklep. W przypadku wybrania przez Klienta jako metody płatności przedpłaty wykonywanej za pośrednictwem jednego z systemów płatności elektronicznych, realizacja zamówienia nastąpi po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia otrzymania płatności od operatora systemu płatności elektronicznych.
  • Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem zrealizowania zamówienia, co uważa się za moment zawarcia umowy sprzedaży.
  • W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym klient zostanie poinformowany, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
  • Dokument sprzedaży (faktura bez VAT) zostanie wystawiony i wysłany do Klienta jedynie po jego ówczesnej prośbie, która nastąpi nie później niż 3 miesiące po zawarciu Umowy sprzedaży. Okres trzech miesięcy liczony jest od dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia na podany wcześniej adres poczty elektronicznej. 
  1. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
  • W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  • Realizacja zamówienia rozpoczyna się w następnym dniu roboczym.
  • Przy odbiorze przesyłki z zamówieniem, Klient powinien sprawdzić czy przesyłka nie posiada śladów naruszenia opakowania, jeżeli Klient stwierdzi zniszczenie, Sklep zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. W takim wypadku należy również niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem i poinformować o zajściu.
  • Klient może wybrać następujące formy dostawy: 

 a/ dostawa za pośrednictwem kuriera, 

 b/ dostawa do wybranego Paczkomatu.

  • Realizacja Zamówienia trwa do 5 dni roboczych, do tego czasu należy dodać czas dostawy. Wysokość opłaty za dostawę podana jest w momencie składania zamówienia w Sklepie Internetowym. 
  1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 
  • Klientowi będącemu Konsumentem zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2020.287 t.j. z dnia 2020.02.21 ze zm.) przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru do Klienta.
  • Odstąpienie od umowy powinno być zakomunikowane w formie oświadczenia i wysłane na adres poczty e-mailowej kontakt@olczitascrunchie.pl.
  • Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. 
  • Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, w tym koszty przesyłki. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych na koszt odbiorcy.
  • Zwracane produkty powinny być kompletne, pozbawione śladów używania i uszkodzeń. W przypadku otrzymania przez Sprzedawcę towaru o widocznych śladach użytkowania lub towaru uszkodzonego, Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu.
  1. REKLAMACJE
  • Sprzedawca ma odpowiedzialność względem Klienta będącego konsumentem (i przedsiębiorcy na prawach konsumenta)  dostarczyć produkt zgodny z umową na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta niebędącego konsumentem z tytułu rękojmi za wady na podstawie przepisów kodeksu cywilnego.
  • Umową sprzedaży objęte są nowe Produkty wole od wad.
  • W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma praw do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  • Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. Reklamowany produkt należy wysłać na wcześniej wskazany przez Sprzedającego adres.
  • Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  • W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  • W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Podane przez Klienta dane osobowe Sprzedawca gromadzi i przetwarza zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępnej na stronie Sklepu.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2020.344 t.j. z dnia 2020.03.03) o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy konsumenckiej.
  •  Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  • Założeniem polityki Olczita Scrunchie jest działanie w interesie naszych Klientów. Tym samym mając na względzie dobro naszych Konsumentów, pragniemy podkreślić, że jesteśmy otwarci na wszystkie uwagi a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu drogą mailową.