SPIS TREŚCI
- Postanowienia Ogólne
- Zawarcie umowy sprzedaży
- Realizacja zamówienia
- Odstąpienie od umowy
- Reklamacje
- Ochrona danych osobowych
- Postanowienia końcowe
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki oraz sposób funkcjonowania sklepu internetowego pod nazwą Olczita Scrunchie dostępnego pod adresem www.olczitascrunchie.pl . Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów oraz zakres odpowiedzialności Sprzedawcy. Sklep prowadzony jest przez Aleksandrę Kołtun prowadzącą działalność nierejestrowaną z siedzibą w Stary Kisielin-Zatorze 10D/6, 66-002 Zielona Góra zgodnie z ustawą z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców i na warunkach określonych w Dzienniku Ustaw art. 5 Dz.U.2023.221 t.j , zwana dalej Sprzedawcą.
Klient może skontaktować się z prowadzącym sklep internetowy poprzez adres poczty elektronicznej kontakt@olczitascrunchie.pl.
Niniejszy Regulamin jest dostępny w witrynie internetowej www.olczitascrunchie.pl
Warunkiem koniecznym do rozpoczęcia korzystania ze Sklepu jak i złożenia zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego uprzednia akceptacja.
Klient dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym podaje swoje dane osobowe i wyraża zgodę na ich przetwarzanie na zasadach wskazanych w Polityce prywatności.
- ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej jest warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie.
- Wszystkie produkty dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, zgodne z Umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Klient dokonuje wyboru produktu, który chce zakupić poprzez dodanie jego do koszyka Sklepu.
- Wszystkie ceny podawane są w polskiej walucie i nie zawierają podatku VAT. (Podmiot zwolniony z VAT na podstawie art.113 ust. 1 i 9 utawy o VAT)
- Po złożeniu i opłaceniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia przez Sklep. W przypadku wybrania przez Klienta jako metody płatności przedpłaty wykonywanej za pośrednictwem jednego z systemów płatności elektronicznych, realizacja zamówienia nastąpi po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia otrzymania płatności od operatora systemu płatności elektronicznych.
- Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem zrealizowania zamówienia, co uważa się za moment zawarcia umowy sprzedaży.
- W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym klient zostanie poinformowany, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
- Dokument sprzedaży (faktura bez VAT) zostanie wystawiony i wysłany do Klienta jedynie po jego ówczesnej prośbie, która nastąpi nie później niż 3 miesiące po zawarciu Umowy sprzedaży. Okres trzech miesięcy liczony jest od dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia na podany wcześniej adres poczty elektronicznej.
- REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się w następnym dniu roboczym.
- Przy odbiorze przesyłki z zamówieniem, Klient powinien sprawdzić czy przesyłka nie posiada śladów naruszenia opakowania, jeżeli Klient stwierdzi zniszczenie, Sklep zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. W takim wypadku należy również niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem i poinformować o zajściu.
- Klient może wybrać następujące formy dostawy:
a/ dostawa za pośrednictwem kuriera,
b/ dostawa do wybranego Paczkomatu.
- Realizacja Zamówienia trwa do 5 dni roboczych, do tego czasu należy dodać czas dostawy. Wysokość opłaty za dostawę podana jest w momencie składania zamówienia w Sklepie Internetowym.
- ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klientowi będącemu Konsumentem zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2020.287 t.j. z dnia 2020.02.21 ze zm.) przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru do Klienta.
- Odstąpienie od umowy powinno być zakomunikowane w formie oświadczenia i wysłane na adres poczty e-mailowej kontakt@olczitascrunchie.pl.
- Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, w tym koszty przesyłki. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych na koszt odbiorcy.
- Zwracane produkty powinny być kompletne, pozbawione śladów używania i uszkodzeń. W przypadku otrzymania przez Sprzedawcę towaru o widocznych śladach użytkowania lub towaru uszkodzonego, Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu.
- REKLAMACJE
- Sprzedawca ma odpowiedzialność względem Klienta będącego konsumentem (i przedsiębiorcy na prawach konsumenta) dostarczyć produkt zgodny z umową na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta niebędącego konsumentem z tytułu rękojmi za wady na podstawie przepisów kodeksu cywilnego.
- Umową sprzedaży objęte są nowe Produkty wole od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma praw do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. Reklamowany produkt należy wysłać na wcześniej wskazany przez Sprzedającego adres.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
- W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Podane przez Klienta dane osobowe Sprzedawca gromadzi i przetwarza zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępnej na stronie Sklepu.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2020.344 t.j. z dnia 2020.03.03) o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy konsumenckiej.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Założeniem polityki Olczita Scrunchie jest działanie w interesie naszych Klientów. Tym samym mając na względzie dobro naszych Konsumentów, pragniemy podkreślić, że jesteśmy otwarci na wszystkie uwagi a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu drogą mailową.